~QASRINA~

~QASRINA~

Wednesday 30 March 2011

~Berakhir nyer satu PENANTIAN~

Aku n suami berkhawin pd 08/08/2003, stlh mngikat tali pertunangan pd 21/04/2002, iaitu stlh hmpir 7thn mgenali hati budi msg2. Aku pon x sangka, org yg plng aku 'benci' di zaman persekolahan ku..rupe2 nyer dia lah jodohku..btl lah ckp org :yg d benci tu lah akn d syg..!!!
Perkhawinan kami sprti org2 lain gak..ader saat2 gmbira,manis,suka n xkrng jgk ngn dugaan dn ujian,bse lah dh name pon hdp brumahtngga..pasti ader psng surut nyer..di situ lah kita bljr utk mdewasakn diri n slng memahami psngn kita...dugaan n ujian silih bganti,namun aku ttp tabah mengatasi nyer..dr situ lah aku bljr ape erti ksbaran yg sbnar..!!! maklum lah kami kahwin di usia yg muda, ketika itu 20thn..org kata jiwa masih muda..namun alhdlah berkat tolak ansur,perbincangan n perkongsian bsama..aku dpt kecapi nikmat nyer pd hari ini..syukur pd-MU TUHAN....

No comments:

Post a Comment